niedziela, 23 marca 2014

Need For Speed The Movie oczami fana serii

Przez całe moje dzieciństwo grałem w różne gdy samochodowe i tylko jeden tytuł doskonale dziś pamiętam.

Need For Speed, to gra która nie ma nic wspólnego z prawdziwą jazdą samochodami, pierwsze części miały słabą grafikę ale cudowną grywalność ale potem się trochę zmieniło i po wyjściu Most Wanted  gra zaczęła wyglądać ładnie jednak grywalność spadała dopiero NFS The Rune był dla mnie olśnieniem jak kiedyś Porsche. Teraz mamy rok 2014 i w kinach od 2 dni film Need For Speed, który w drodze do kina miał być kolejnym filmem z samochodami, który nie ma większego sensu.
No i okazało się inaczej. Było wiele nierealnych scen ale tego oczekiwałem po tym filmie. Czas, który tam spędziłem to ponad 2h i bardzo ale to bardzo szybko mi ten czas minął bo w pewnym sensie chciałem siąść w miejscu głównego bohatera i prowadzić te samochody.
No właśnie czym oni tam jeździli. No jeździli sobie Fordem Mustangiem ale nie byle jakim bo był to unikatowy egzemplarz, którego nie zdążył złożyć Caroll Schelby i kończy to robić Toby wraz ze swoimi przyjaciółmi. Po tym jak auto zostało sprzedane to postanowili się powstrzymać i pojechali tymi koenigseggami na autostrade ( jeden młody chłopak postanowił poprowadzić ten samochód i skończył kiepsko bo niejaki Dino lekko w niego uderzył a jego auto spłonęło )

Niestety było widać że to są repliki ale i tak były dobrze zrobione.

Całość filmu zaczęła dla mnie nawiązywać to nowszych części gry, w które niedawno większość fanów serii grała, a mianowicie  The Run gdy przez większość filmu główny bohater jedzie z Nowego Jorku do San Francisco i po drodze jedni chcą go zabić, a inni aresztować ale niestety policjanci Amerykańscy mają za wolne radiowozy dla naszego bohatera. Właśnie ma on też ze sobą pasażerkę więc jak i w grze kobiety też istnieją i nie wiem czy ta z filmu nie zmieniła mojej oceny całokształtu gdyż ta aktorka z tym brytyjskim akcentem zrobiła klimat.

Więcej szczegółów zobaczycie na sali kinowej albo przed ekranami waszych laptopów
tutaj macie mały Trailer, który znalazłem na Youtube
Source: youtube.pl

Ciekawe jaki będzie kolejny F&F
Ten rok dla fanów motoryzacji będzie owocny w wiele nowych tytułów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz