wtorek, 18 marca 2014

Warszawa pewnego deszczowego dnia

Od kilku tygodni jeżdżę co tydzień do Warszawy i dziś postanowiłem zabrać aparat i wyskoczyć na troszkę na miasto i udało mi się spotkać pięknego Forda GT i kilka innych ciekawych samochodów. Niestety pogoda nie dopisała i spotkałem tylko kilka ciekawych samochodów.
Czasami się zastanawiam gdzie te wszystkie Warszawskie egzotyki no bo w Opolu co chwilę na jakiegoś trafiam, a przez 3 lata sfotografowałem jednego więc to musi się zmienić i na dniach wybiorę się na spacer po mieście.
Dużo podróżuję autem bo pokonałem w tym miesiącu już 6000 km więc widziałem dużo interesujących samochodów tylko nigdy nie miałem aparatu pod ręką.
Ktoś zna jakieś ciekawe miejsca na Car Spotting? Chętnie odwiedzę jakieś ciekawe miejsce z aparatem by trochę pocykać fotek, a teraz drobna porcja tego co dziś spotkałem
 Dzień zaczął się od wjazdu na parking
 I szybko spotkałem tam te piękność

 Po krótkim spacerku w okolicach Nowego Światu spotkałem piękne  S8 z potężnym silnikiem V8T. Ktoś kto używa tego auta na codzień zapewne często się śpieszy. Ja bym tak robił

 W tym kolorze to auto jest tak piękne, że aż musiałem je sfotografować mimo, iż osobiście bym go nigdy nie kupił.

 55 AMG  to auto zawsze mi się podobało i nigdy się to nie zmieni
 Dwóch Brytyjczyków na parkingu i samemu nie wiem który mi się bardziej podoba ale ta Toyota chyba by mi wystarczyła na kilka dni potem bym miał niedosyt mocy
I to już wszystko następnym razem jak będę w Warszawie postaram się poszukać kolejnych perełek. Zapewne spotkam wielka ilość Bentleya ale to auto wpisało się na stałe w widok na naszych ulicach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz