sobota, 1 marca 2014

Photoerotica

Tyle pięknych wspomnień. Dzięki nowoczesnym aparatom możemy uchwycić piękne obrazy, którymi każdy chce się dzielić i opowiadać o tych momentach ze zdjęć. Jak każdy uwielbiam robić zdjęcia i potem całymi dniami siedzieć przy nic i je przerabiać by potem z 400 zrobionych fotek zostało mi 5 dobrych ale to właśnie dla nich robię zdjęcia. Przede wszystkim robię je Samochodom i wszystkiemu co ma jakiś związek z motoryzacją bo ludzie na widok mojego aparatu uciekają. Nie wiem czemu wszyscy boją się zdjęć, przecież dzięki temu zapisujemy jakieś wspomnienia. Ehh nie chce mi się głębiej nad tym zastanawiać bo polska to dziwny kraj i zapewne ktoś znajdzie jakiś paragraf, który mówi, że nie można robić zdjęć i publikowania ich bez zgody fotografowanego. Ale zaraz zaraz ten sam paragraf ma lukę i jeśli ktoś nie jest na pierwszym planie albo jest w grupie ludzi to zdjęcie można publikować bo fotografowana osoba nie może mieć roszczeń o prawa autorskie. Dobra wiem miałem o motoryzacji, a o prawie się rozgadałem więc lepiej zobaczcie co dla was mam. Krótka ale interesująca galeria.
Pierwsze dynamiczne zdjęcie jakie zostało wykonane mojemu byłem Audi i nie zrobił tego fotoradar, a to było zaskoczenie ogromne.
Ahh te Amerykańskie samochody. Szkoda, że tak mało ich w Polsce i do tego wszystkie trzymane na uwięzi przecież każdy chciał by je widywać na każdego dnia na drogach jak normalnego Passata ale to tylko marzenia i by je spełnić trzeba by się wybrać na daleki zachód, aż za wielką wodę do naszych przyjaciół z USA.



R8 Shmee150 spotkane w Krakowie na Gumball 3000










Przepiękne są te zegary. Mógł bym każdego ranka na nie patrzeć i podziwiać, a nie te zwyczajne z zwykłego i pospolitego Audi.









1/4 Mili Extremizer Motor Show Rudniki/Częstochowa 

Off Road jest zabawą dla dużych dzieci




Pozostałość za pędzącym Opolskimi drogami potwrem





Luksusowy? A może jednak Terenowy.
Ciężko zdecydować się na czym zawiesić wzrok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz